Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

salaris hostess

  • erica

    Graag wil ik meer weten over de salarissen als hostess ik heb een sollicitatie bij sunweb en hoop dat ik mijn huisje kan aanhouden, heeft iemand ervaring of weet iemand hier wat over ??!!!!

  • Sanne

    Hallo erica,

    Ik weet niks over sunweb maar ik weet wel het salaris van een andere maatschappij, waar het weer afhankelijk was in hoeveel talen je gasten kon helpen.

    Ik had 2 talig en mijn slaris lag op 800 euro.. 450 kreeg je elke maand contant en 350 op je bankrekening. Wel had je natuurlijk commisiegeld wat in julu soms kon oplopen tot 2 a 3 honderd euro meer.Daarbij had je ook zelf waty dingetjes wat je extra kon verkopen.

    800 euro is mischien niet veel,maar daarbij had in me eigen appartement gekregen , kreeg ik een telefoon van hun en me verzekering en vervoer ook. Dus reken maar uit :)

    Groetjes Sanne

  • Erica

    Beankt voor deze info, wat een verschil dan bij welke organisatie je sollicitieert, want bij sommige hostess banen moet je onderdak zelf bekostigen voor het zelfde salaris.??!!

  • Marjolijn

    Beste Sanne, mag ik vragen bij welke organistie je hebt gewerkt?

  • Fudge

    Jah precies…Sunweb is toch maar tussen de €500 en €600 p. maand?

  • Susan

    Sanne, bij welke org. heb je gewerkt?

  • Maris

    Hallo Sanne,

    Zojuist las ik jouw bericht.

    Ik ben nieuwsgierig bij welke organisatie jij hebt gewerkt.

    Ik hoor het graag van je!

    Gr. Maris

  • ebru

    Ik dacht dat hostess meer verdiende..

    Maar niet dus,

    Je neemt grote risico´s en zo weinig verdienen ?!

    Dat vind ik niet kunnen eigenlijk.

  • Marieke

    Vandaag op gesprek geweest bij TUI…..tjee zeg wat een fleut salaris …….Bruto 620 euro ….dus in nederland ga je hier nog eens belasting over betalen!! Een huis delen met een aantal dames en 125 euro betalen als borg voor je uniform…..en je eten en drinken ook zelf betalen!!

    Was ik maar niet gegaan ….zonde van mijn tijd en 250 kilometer rijden…..

  • Rhonda

    Hoi Marieke, even een vraag hoe weet je dat je over dat salaris nog belasting moet betalen. het was toch netto?? en hoeveel is die belasting dan.