Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

salaris hostess

  • Dewi-Aloys

    Hoi..

    Ik heb ook gesolliciteerd bij TUI..

    ik ga wel!..ook al is het salaris niet suuuper veel..t valt best mee,,

    gratis appartement,, gratis auto (plus benzine),, gratis telefoon (plus beltegoed),,

    de enige kosten zijn dus je eten en drinken..en als je per maand 600 eurie daar aan uitgeeft,,zijn dat wel HUGGGEEE maaltijden.. zal daar hoogstens 300 aan uitgeven?

    you do the math..

    dus je zal dr vast wel iets aan over houden en je commissies komen dr nog bij..vind t wel meevallen,, maar niet handig als je thuis kosten hebt (zoals je huissie)

    liefs!

  • Ervaring

    @ Dewi aloys

    1 *Je moet wel nagaan dat je benzine voor moet schieten

    2*Beltegoed krijg je maar een bepaald bedrag terug

    3*Commisie is hoog als iedereen goed verkoopt !

    dat zijn een aantal zaken waar je wel rekening mee moet houden , daarbij komt nog het stappen

    kleren en schoenen kopen hihi we blijven allemaal meiden !!

    Veel sucsess !

  • ervaring

    en water en licht is ook een bepaald bedrag :)

  • Dewi-Aloys

    uuhmm

    ok over de benzine,, wanneer krijg je dat dan trug,, na een week.. of gaat dat per maand?

    in het appartement zitte we met 2 of meerdere meiden,, dus k neem aan dat we dan de kosten ook delen..

    en beltegoed,, nja,, uren naar NL is ook niet t plan:p

    maar over die schoenen hae,, dat zal nog weleens een probleem kunnen worden,, haha

    ga jij dit jaar ook ergens heen? zoja waarheen en voor welk bedrijf?

    Liefs

    (thnx voor de tips)

  • bianca

    hallo allemaal

    ik wil graag werken als hostess … net als andere aardig lekker verdienen ………

    ik lees over sunweb daar schijn je veel te kunnen verdienen…….

    wie weet daar meer over laat me weten als je wilt …..

    verder heb ik vragen over salarisen van hostess …wie weet wat obnderbetaald is en redelijk , heel goed …

    wat ik niet begrijp waarom zou je een huis en auto krijgen hoe werkt dat wat zijn de voorwaardes daarvan …

    wie wil me vragen beantwoorden aub zou fijn zijn

    tips , adressen zijn welkom ik wil soliciteren

    thanks mail me op b.vermeulen1988@hotmail.com

  • Ervaring

    Hoi dewi

    Je krijgt deze onkosten per maand meestal net voor of samen met de commisie uitbetaald .

    met hoeveel mensen je samen woont hangt af van grote van app/huis maar je hebt altijd een eigen slaapkamer !!

    ik heb gewerkt bij Sunweb,altours,arke en oad en neem nu een jaar vrij om lekker rond te reizen en vrienden te bezoeken en begin in de winter weer met werken !!

    groetjes

  • Ervaring

    @ Bianca

    Meestal verdien je als junior 1 zo'n 5 a € 600. omdat de loon lager ligt dan normaal betaald de TO je kost en inwoning . ik weet wel van belgische

    collegas dat de loon daar hoger ligt maar zij wel zelf een woning moeten zoeken . omdat je als hostess meerdere info meeting hebt moet je een goed en snel

    vervoer middel hebben. dat kan een auto,scooter of ja ja ja zelfs een fiets zijn. Natuurlijk verwacht je werkgever dat je deze dingens in goede staat terug geeft

    als je dit jaar nog wil gaan werken zou ik snel gaan solliciteren want de meeste beginnen of zijn al begonnen met de selectie dagen

    Veel sucsessssssss !!!!!

  • Danielle

    @ ervaring je hebt bij veel reisburea''s gewerkt zie ik!

    vanaf 5 september volg ik een studie toerisme met einddoel om als hostess te gaan werken in het buitenland voor een reisbureau

    mij lijkt het beste om alleen te wonen in hotel of appartement bijvoorbeeld

    ik vraag me eigenlijk een aantal dingen af

    regelt het reisbureau je verblijf ,eten of drinken , vervoer, wat is je salaris

    mag je zelf kiezen welke landen en welk gebied je zit ?

    wat zijn je werktijden in het algemeen als hostess

    wat is comissie?

    waar was het salaris het hoogst

    als junior verdien je dus minder dan als meer evaren hostess , waar hangt zo'n niveau vanaf?

    werk je s'nachts ?

    ik kan me voorstellen dat het ene reisbueau wel dingen regelt het andere niet in dat geval bij welk reisbureau is het meest bijinbegrepen?

    hoop dat je me kunt helpen veel vragen ..

    hoe zit het met gevaar in vreemde landen daar denk ik toch veel over na als je dan alleen bent zijn er risico''s neem ik aan..

    heb ook eigenhuisje maar ik ben niet alleen dus in huur is dat voor mij geen probleem.

    Groetjes Daniëlle

  • jose

    Hallo, ik ben uitgenodigd voor een selectiedag van sunweb,,

    Kan iemand mij vertellen hoeveel ik dan ongeveer verdien,

    Of je 7 dagen volledig aan het werk bent of bijv 5 dagen of in shifts van een paar dagen ofzo?

    Het lijkt me heel leuk maar 7 maanden achter elkaar weg, is wel lang.

    Kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is?

  • M

    Hoi Jose,

    Leuk, ik ben ook uitgenodigd voor een selectiedag.

    Volgens mij hoor je tijdens deze dag wat het salaris is.

    Het werk is erg afwisselend. Je werkt ongeveer 6 dagen per week, maar erg afwisselend. Naar de luchthaven, welkomstbijeenkomsten, hotelbezoeken, administratie bijhouden enz.