Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hostesses/promotiedames

  • Hospitality People

    Hospitality-People gaat uitbreiden en zoekt mooie representatieve dames die als hostess willen werken! Zowel op zzp basis als uitzendbasis mogelijk. Heb jij interesse of ken je dames uit je omgeving en wil je meer informatie over wat we te bieden hebben, neem contact op via sp@hospitality-people.nl of 0183 66 45 02…We hopen van je te horen!

  • Henriette Verstraten

    Goedemiddag

    Mijn naam is Henriette Verstraten en een echt spontane verkoopgerichte hostess,dus ik schrijf u met de volgende vraag.Ruim 25 jaar heb ik rechtstreeks als demonstratrice voor verschillende bedrijven gewerkt.Jaren bij de MAKRO Amsterdam; wijn en allerlei dranken gepromoot en verkocht.Teamleidster voor 8 jaar geweest bij BATCO alle braderien met een promotieteam afgegaan en Barclay op de markt gezet.Ook heb ik een aantal jaren voor Beckers snacks gewerkt ,tot ook zij het omdat het landelijk werdt,het uit handen gaven aan een Bureau ik kon het werk blijven doen.Dit is het grote punt nu ik 60 jaar ben veel ervaring wil ik een verschil maken met meisjes van 18 jaar.Die het niet veel uitmaakt waar zij mee staan,en ook geen enkele behoefte hebben qua verkoop.Hopelijk kunt u mij inzetten en kan ik qua omzet een verschil gaan maken .Ik hoef niet te werken voor het geld het is een extra,maar het werk en merk is belangrijk voor mij. Zou erg graag mijn ervaring en daardoor het gemak om mensen te overtuigen willen gebruiken In afwachting met vr groeten Henriette Verstraten.0624232169Heb als laatste project 3 maanden Maggi kookworkshops gegeven tot eind December,zou graag op de Horecava willen werken met food