Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hosts en hostessen gevraagd

  • Madelon Janssen

    Voor diverse beurzen in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Gorinchem ben ik op zoek naar hosts en hostessen.

    Zowel op zzp als op payrollbasis mogelijk.

    Interesse? Meld je aan.

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE5EOExHOFBxMUFaZkdGWk42SlRQa2c6MQ#gid=0

    Madelon Janssen

    Supervisor Front2Back

    www.front2back.nl

  • annabelle bootz

    beste madelon,

    voor welke beurzen ben je nog opzoek naar iemand?

    groetjes,

    annabelle bootz

  • melek

    hallo

    Ik ben hostess in toerisme maar ik heb ook op beurzen gewerkt kunt u mij hier iets meer over informeren

    mvg Melke

  • freelancer

    Hospitality freelancer aangeboden!

    freelancer@upcmail.nl

  • Jairus Apolina

    Op zoek naar Hostess ?

    http://www.event-models.com/

  • Henriette Verstraten

    Goedemiddag

    Mijn naam is Henriette Verstraten en een echt spontane verkoopgerichte hostess,dus ik schrijf u met de volgende vraag.Ruim 25 jaar heb ik rechtstreeks als demonstratrice voor verschillende bedrijven gewerkt.Jaren bij de MAKRO Amsterdam; wijn en allerlei dranken gepromoot en verkocht.Teamleidster voor 8 jaar geweest bij BATCO alle braderien met een promotieteam afgegaan en Barclay op de markt gezet.Ook heb ik een aantal jaren voor Beckers snacks gewerkt ,tot ook zij het omdat het landelijk werdt,het uit handen gaven aan een Bureau ik kon het werk blijven doen.Dit is het grote punt nu ik 60 jaar ben veel ervaring wil ik een verschil maken met meisjes van 18 jaar.Die het niet veel uitmaakt waar zij mee staan,en ook geen enkele behoefte hebben qua verkoop.Hopelijk kunt u mij inzetten en kan ik qua omzet een verschil gaan maken .Ik hoef niet te werken voor het geld het is een extra,maar het werk en merk is belangrijk voor mij. Zou erg graag mijn ervaring en daardoor het gemak om mensen te overtuigen willen gebruiken In afwachting met vr groeten Henriette Verstraten.0624232169[ Heb tot eind Deceber 3 maanden kookworkshops voor Maggi gegeven .Zou graag op de Horecava willen werken

  • Kitty Levy

    Kitty Levy

    Offenbachstraat 21

    1901 XL Castricum

    Telef 0251 679 033

    kimatokima@hotmail.com

    t.a.v. Henriette Verstraten 14 Maart 2013

    geachte Mevrouw Verstrtaten

    Ik had op Internet gekeken en vond U advertentie geplaatst in Januari 2013 voor hostess..

    Ik zou hierbij mijn sollicitatiebrief willen indienen. Baat het niet, schaad het niet!

    In 1948 zijn mijn ouders met 4 peuters, waar ik een van was, naar Venezuela geëmigreerd. Daar heb ik mijn eerste 32 jaar gewoond. Thuis altijd Nederlands gesproken, Engelse scholen en een Spaans land.

    Mijn echtgenoot was Canadees, en hebben wij 8 jaar in Montreal en 8 jaar in Florida gewoond. Inmiddels is mijn echtgenoot in 1998 overleden..

    Ik woon nu 13 jaar in Nederland. waar ik 6 jaar bij Universal Pictures te Amsterdam heb gewerkt als receptioniste en 6 1/2 jaar bij KLM via Adecco als Grondstewardess op Schiphol..

    Mocht u interesse hebben mij te ontmoeten dan hoor ik dat graag.

    Vriendelijke groeten

    Kitty Levy