Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gastvrouw gezocht voor Golfevenement 7-14 september

  • Yvonne

    Voor ons golfevenement in september zijn wij op zoek naar een ervaren en representatieve gastvrouw die onze gasten ontvangt en tijdens het verblijf verzorgt.

    Wij zoeken een vriendelijke en assertieve dame welke in het bezit is van een rijbewijs en auto.

    Periode: van 7 tot en met 14 september

    Freelance / ZZP-er

    Ben je die week beschikbaar, stuur dan je CV met een recente pasfoto en tarief naar Y.van.der.stok@terberg.eu

  • Alfawoman

    Beste Yvonne,

    Ik ben 8,9, 10 en 12 september beschikbaar. Ik werk al jaren als freelance hostess, ben ervaren en enthousiast. Ook heb ik een rijbewijs en auto.

    Mail me op info@kimregeltdatwel.nl als je nog steeds iemand zoekt.

    Mvg, Kim van der Beek.

  • ab hostess

    Beste Yvonne

    Ik ben een zeer ervaren freelance hostess voor al uw beurzen evenementen congressen enz.

    Ik heb de afgelopen jaren ervaringen op gedaan in binnen en buitenland als hostess.

    Ik ben beschikbaar op 12 13 14 september.

    Ik hoop dat u mijn inzet kunt gebruiken,

    Met vriendelijke groet,

    AB Hostess

  • C. Wester

    Beste Yvonne

    Ik ben een zeer ervaren freelance hostess voor al uw beurzen evenementen congressen enz.

    Ik heb de afgelopen jaren ervaringen op gedaan in binnen en buitenland als hostess.

    Ik ben beschikbaar op alle dagen in september

    Ik hoop dat u mijn inzet kunt gebruiken,

    Met vriendelijke groet,