Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Werken als hostess voor Tui of Sunweb?

  • Laura

    Hoi,

    Zou iemand me kunnen vertellen welke TO het leukst is om voor te werken? Ik kreeg namelijk door beide een job aangeboden.

    Bij Tui werd ik eerst op de reservelijst gezet en vandaar dat ik heb gesolliciteerd bij Sunweb. Nu kreeg ik te horen dat ik bij beide mag beginnen, maar moet ik kiezen natuurlijk.

    Kan iemand me wat meer vertellen over beide?

    Alvast bedankt!

  • Marscha

    Hey!

    En wat is de keuze uiteindelijk geworden? En waarom? Ik moet namelijk kiezen tussen thomas cook en sunweb.

    Groetjes Marscha

  • Laura

    Hoi Marscha,

    Ik heb gekozen voor Sunweb. Ze waren er zoveel vriendelijker en heel wat flexibeler. Veel aangenamer om dan voor iemand te werken. Salaris was voor mij geen optie om voor het één of ander te kiezen, maar hoe ik me bij hun voelde.

    Ik hoop dat je er uitkomt :)

    Groetjes.

  • Marscha

    Hey Laura,

    Ik heb ook gekozen voor Sunweb het voelt gewoon erg goed… Maar dan ga ik je dus zien op de trainingsdagen waarschijnlijk dat is wel grappig. Waar ga je naar toe?

    Groetjes Marscha

  • Marscha

    Lees het nu terug niet heel goed Nederlands haha maar ik bedoel dan ga ik je zien op de trainingsdagen! haha

    Tot de 18e

    Groetjes Marscha