Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hostess (Conciërge) c.q. gastvrouw gezocht

  • leon beenen

    Voor het bedrijf ben ik op zoek naar een ervaren en representatieve gastvrouw (hostess). Leeftijd vanaf 22 jaar. Wij hechten grote waarden aan de volgende key woorden; frisse inzet, correctheid, attent, niet lui, teamwerk en plezier in omgang. Het betreft diverse projecten in het buitenland. De duur is tussen de 3 en 9 dagen. Als onze cruise conciërge (dat is de titel) verblijf je in een andere hotel dan de gasten. D.m.v. een draaiboek worden de taken en verantwoordingen duidelijk gemaakt. Rijbewijs must. CV met foto kunt u verzenden naar welcome@cruisetose7en.nl Periode mei tot en met oktober 2012.

    Léon Beenen

  • maria van de lustgraaf

    Geachte Heer Beenen

    Mijn naam is Maria van de lustgraaf

    Ik ben een slanke blonde nederlandse vrouw van net 41 met een jong en goed verzorgd uitelijk.

    Ik heb veel ervaring als gastdame/hostess,veel op beurzen gewerkt in binnen en buitenland.

    Gastvrouw geweest op vele grote feesten,ik heb altijd freelance gewerkt.

    Ik moet u eerlijk bekennen dat ik geen standaard Hostess ben,ik heb uitraad wel de kwaliteiten,maar ben een opvallende verschijning.

    Mensen verkeren altijd graag in mijn gezelschap,want pas als de gasten het goed naar hun zin hebben ,dan pas heb ik een voldaan gevoel.

    mijn sterke punten zijn:

    Klantvriendelijk,open houding

    Gemotiveerde houding

    Sterke observatie vermogen

    Makkelijk in de omgang

    Leergierig

    Flexibel

    Ik ben in het bezit van een geldig rijbewijs.

    Min puntjes (vind ik ook belangrijk om te benoemen) ik ben moeder van twee kinderen,ik kan wel een paar dagen van huis ,maar geen weken.

    Ik heb een paar tatoo,s,maar ik merk op de werkvloer dat vooral mensen uit de hogere kringen dit wel erg leuk en spannend vinden.

    Ik heb er nog nooit klachten over gehad.

    Ik meld u dit omdat ik open en eerlijk tegen u wilt zijn,ik bezef dat deze informatie de kans op deze baan verkleint.

    Maar ik ben er van overtuigt dat ik zeker een aanwinst voor uw bedrijf kan zijn.

    En uw gasten zeer van mij onder de indruk zullen zijn,en ik alles zou geven wat er in mijn vermogen ligt om de gasten het naar hun zin te maken.

    Reageren op vacatures is niet mijn sterkste kant,maar gelukkig heb ik wel veel andere kwaliteiten u te bieden.

    Met vriendelijke groet

    Maria van de lustgraaf

  • leon beenen

    Beste Maria van de Lustgraaf,

    hartelijk dank voor je open brief. Er staan inderdaad tegenpolen in. Maar het meest belangrijke vindt ik de periode. Deze is vaak 9 dagen. Ik lees dat je geen weken weg kunt gaan. Maar 9 dagen is altijd een aardige periode. Is dit te doen of niet. Verder ben ik benieuwd naar de tatoo's. Dit omdat mijn publiek erg snel hun mening ergens over hebben. Verder werk ik alleen op projectbasis.

    Indien de periode niet te lang is mag een cv met pasfoto versturen.

    Met vriendelijke groet,

    Léon Beenen.