Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie gaan zomer 2010 voor TUI werken?

  • S

    Hallo Allemaal,

    Zijn er hier nog mensen die ook bij Tui door zijn en deze zomer aan de slag gaan als hostess?

    Ik heb mijn trainingsdagen van 1 t/m 4 maart. Wie ook?

    Laat je horen.

    Groetjes

  • Hazel

    hee hallo!

    Ik ben ook door bij Tui en ga deze zomer ook aan de slag als hostess!

    Ik heb nog niets gehoord over trainingsdagen! Ga je als stagiaire? ik wel!

    Heb er nu al zin in hahaha

    Groetjes!

  • k

    Ikkkkuuhhhhyeaaah ik heb mijn training over 2 weken . en ik vertrek begin maart al ..

    X

  • Cynthia

    Hoi!!

    Ik ben ook aangenomen bij Tui!! Ik heb cursus van 15 tot 18 feb, ben alleen erg benieuwd wanneer ik wegga!!

    Weten jullie al een bestemming?? Ik ga voorlopig naar Rhodos!!

    Kan echt niet wachten!

    XxX

  • S

    Hallo daar!

    Was Rhodos ook je voorkeur?

    Ik heb begin maart 4 dagen cursus en waarschijnlijk rond 17 april pas weg.

    En jullie???

    xxx

  • maruska

    Heyy allemaal!Ik heb gisteren de selectiedag gehad,vond t erg leuk en m'n presentatie ging gelukkig ook goed!(Zeiden hun ook)Ik heb nog niks gehoord over of ik wel of niet aangenomen ben,maar dat zal wel maandag zijn,want Sophie van OSP was er vandaag niet.. Hoop echt zooo dat ik erbij zit!!:D

  • C.

    Ik heb mn training inmiddels gehad!! Erg leuk…erg intensief en ook gezellig!

    Ik had niet echt een voorkeur, maar ben wel blij met Rhodos! Heb er echt superveel zin in….als het goed is hoor ik volgende week wanneer ik weg ga!

  • S

    Wat leuk!

    Ik heb volgende week maandag de training. Er is een hotelkamer geboekt hadden jullie dat ook? Hoe was de eindtoets hebben jullie die gehaald?

    Ik ben ook zeer benieuwd wanneer ik weg ga, nu ovb op 17 april.

  • maruska

    Jaaaaa,ik ben aangenomen en ga naar Sharm el Sheikh :D Volgende week van 1 t/m 4 Maart de training..ben benieuwd!

  • C.

    Ja voor ons was ook een hotelkamer geboekt!! Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar het is wel handig dat je niet heen en weer hoeft te reizen. En natuurlijk wel gezellig als je een leuke groep hebt!! Maak je niet druk over de eindtoets…gewoon goed opletten en meedoen, dan weet je alles! Ik vond het echt leuk en heb alleen maar meer zin om te gaan! Ik weet alleen nog steeds niet wanneer ik wegga….maar waar ga je heen?