Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Freelance Hostess zoekt klus

  • freelance hostess

    Ervaren jonge vlotte freelance ZZP-er hostess beschikbaar!

    Ervaring met beurzen, horeca, evenementen, rondleidingen, theatervoorstellingen, congressen, stewardess, organisatie, verkoop, productie (film, foto), telefonische marketing,… van alle markten thuis.

    Ook tijdelijk of op projectbasis inzetbaar op uw kantoor.

    Omgeving Amsterdam.

    Mail: freelancehostess@upcmail.nl

    Voor meer info en uw vraag.

    Vriendelijke groet,

    De freelance hostess!

  • Sabrina Nooteboom

    Ik heb een bureau in de evenementenbranche die regelmatig hostessen wegzet ik zoek nog een paar leuke, enthousiaste-lingen die mijn pool willen versterken.

    Graag verneem ik meer van je. Je kunt contact met me opnemen op 06-51429747 of s.nooteboom@bureaueens.nl

    Met vriendelijke groet,

    Sabrina Nooteboom

    Bureau EENS

  • Danielle de Heer - Face the Public

    Hallo Hostess!

    Face the Public is een organisatie die diensten verleent voor promotiedoeleinden en in de hospitalitybranche (zowel horeca als hostess). Ons kantoor is gevestigd in Zaltbommel maar we hebben een landelijk netwerk ingeschreven kandidaten.

    Graag nodig ik u uit tot inschrijving in ons hostessbestand. Een intake is onderdeel van de procedure en vindt plaats op ons kantoor in Zaltbommel. Reden hiervoor is dat de hostess-outfit kan worden gepast en er representatieve foto's worden gemaakt voor uw portfolio.

    Indien uw woonplaats te ver van ons kantooradres is verwijderd kan de gedeeltelijke intake via e-mail en telefoon plaatsvinden. Via onze website kunt u zich aanmelden. Daarna wordt er telefonisch contact met u opgenomen voor het maken van een afspraak.

    Ons webadres is www.facethepublic.nl, telnr. 0418-573440 of gsm 06-27874085.

    We hopen je snel te kunnen verwelkomen in ons hostess-team!

    Met hartelijke groet,

    Danielle de Heer

    Afd. Hostess Service Face the Public

  • hostess

    wie heeft er nog leuke klussen deze zomer?

  • h

    x

  • hello

    hello