Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

excursie verkoper gezocht met spoed in Side/Turkije!!

  • Aranka

    Zoek met spoed iemand die ons kan helpen onze excursie te verkopen in Side e.o. moet minimaal Duits en Engels spreken. Zeer goed geld te verdienen!

  • hetty

    Hallo ik heb intresse.

    Voor hoelang is dit en waar verblijf ik

    Ik hoor graag meer.

    MVG Hetty

  • Gokhan Gulsen

    Geachte medewerker,

    mijn naam is Gokhan Johan Gulsen ben van turks afkomst en spreek vloeiend Nederlands, Engels en goed Duits en Turks, daarnaast ben ik super comercieel, zeer sociaal en makkelijk in contacten leggen. Ben geintereseerd dus neem maar contact op zou ik zeggen. mijn nr. is 0642710604

    Vriendelijke groet

    Gokhan J. Gulsen

  • brigitte van lemmeren

    Goedenmorgen,

    Hierbij zend ik U deze email met betrekking op uw advertentie.

    Mijn naam is Brigitte en ben woonachtige in Side-Kemer.

    Mijn ervaring in de toeristische sector zal zeker goed aanspreken bij deze Functie.Tevens heb ik een Certificaat Comunicatie Techniek.

    Ik ben per direct Beschikbaar, Spreek Nederlands, Engels en Duits.

    Hopende spoedig iets van U te vernemen.

    Met vriendelijke Groet,

    Brigitte van Lemmeren

  • Derya Olgun

    Mijn naam is Derya en ben geintresseerd in de vacatures om te werken in turkije.

    Ik heb geen bezwaar ik diverse taken uitevoeren ik ben van alle markten thuis.

    In 2009 heb ik de opleiding luchtstewardess gevolgd en die heb ik in 2010 afgesloten.

    De kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn opleiding wil ik graag gebruiken.

    Doordat ik zelf ieder jaar naar turkije ga en zelf van turkse afkomst ben weet ik zelf veel over het land en door mijn verblijf in side

    weet ik wat voor mensen daar komen en hoe je ze het beste kun helpen en motiveren excursies te doen.

    Ik ben afgelopen zomer werkzaam geweest in side in een restaurant hier heb ik ook gasten ontmoet.

    Doordat ik goed kan luisteren en evalueren kan ik vaak goeie oplossingen bedenken voor mensen hun wensen.

    Ik ben zelf turks en spreek een beetje turks,

    Ook heb ik geen 9 tot 5 mentaliteit.

    Ik weet zeker dat u aan mijn een goeie kracht heeft om te laten werken in turkije.

    Alsvast tot in de toekomst.

    nederlands en ngels en duits spreek ik uitstekend.!