Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkomstinformatie en Excursie verkoop

  • L

    Hallo,

    Voor een sollicitatie moet ik een welkomstinformatie en een excursie verkoop

    geven. Nu is mijn vraag, welke punten moet ik aan het licht brengen in deze gesprekken, dus wat moet er in welkomstinformatie en excursie verkoop komen.

    Ik heb op deze website wel wat informatie over een welkomstinformatie gevonden, maar zoek het iets uitgebreider. Als iemand een link kent naar een website waar ik meer over deze onderwerpen kan vinden, tips heeft over hoe ik ze moet doen of zelf een korte verkoop en/of welkomstinformatie kan plaatsen hoor ik dat graag.

    Alvast bedankt!

  • Aranka

    Hi,

    je moet je welkomstinformatie beginnen met het hotel,receptie,infoborden,infoboeken,bars,zwembad,strand, directe omgeving, centrum,banken, openbaar vervoer etc. etc. in die volgorde. Excursies daarbij moet je de leukste stukjes eruit halen, dus waarom moet men die excursie doen, wat is er zo leuk aan bijv of zo cultureel?

    Succes!!!

  • Petra

    Laat me raden…

    Gogotours/X-travel?

  • Aranka

    Nee zeker weten van niet.

  • samantha

    hahaha dat moet ik morgen ook gaan doen , ben benieuwd hoe ik het er vanaf brengt !

    Groetjessss

  • Stephanie

    Ga je morgen ook voor xtravel in Rotterdam?

    Ik moet ook morgen