Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Werk als hostess in het buitenland

  • Flora

    Wie kan mij op weg helpen om te werken in het buitenland. Mijn voorkeur gaat uit naar Italie, Griekenland of Spanje. Zijn er mensen die weten waar ik het beste kan solliciteren en of die misschien direct mensen zoeken vanuit hun eigen organisatie? Alvast bedankt,

  • Hen

    Hallo,

    Voor mij geldt exact het zelfde , wij willen over 3 jaar emigreren naar Zuid Spanje.

    Ben momenteel 29 en zou graag Hostess willen worden in Spanje.

    Mijn vraag ben ik hiervoor al te oud tegen die tijd , welke opleidingen heb je hiervoor nodig?

    Hopelijk kunnen jullie mij net als mijn voorganger , info geven?

    Dank jullie wel.

    Groet Henny

  • c m 06

    op dit moment doe ik een opleiding op de TIO, daar heb je een aantal opleidingen waarmee je Hostess kan worden in 2 of 3 jaar. Het nadeel is dan wel dat het een particuliere school is, dus aardig duur.

  • c m 06

    sundio group is een organistatie die veel Hostessen nodig hebben in Spanje.

    bij de TUI zoeken ze ook naar hostessen in verschillende landen. o.a Italie en Spanje, wie weet ook Griekenland.

    Denk aan dat soort organisaties. OAD zoekt ook hostessen.

  • Deborah

    Je kan ook een cursus van een maand of 2 (alleen zaterdagen) volgen bij IVOR. Zij staan goed bekend bij verschillende reisorganisaties, en geven ook een baangarantie. Zie www.ivor-reisbegeleiding.nl.

  • rosalie devignaud

    hello i am interested in being a hostess i live in brugge and i'm33 years old.i speak english french portuguese and a bit of dutch..

  • D.

    - @ rosalie..

    Go to www.tui.nl.. I applied for it too and i got the job.. im going to portugal this april!

    - @ c m 06

    Hoi ik zat ook op de Tio (e'hoven).. en SRH2 kan je in 1 jaar doen.. veel sneller,, scheelt je ff 11.000 eurie!!

    Niet dat k verder veel aan die opleiding heb gehad.., want uiteindelijk ben ik nog geen stewardess geworden, zoals ik in eerste instantie wilde!.. maargoed weten we nu ook weer..

    Succes!

    groetjes D.

  • Charlotte

    Hallo allemaal,

    Ik lees jullie berichtjes en heb ook nog een paar vragen.

    Ik denk erover een opleiding bij IVOR te doen, om zo een baan als hostess te krijgen.

    Heeft iemand hier ervaring mee??

    Verder zou ik graag weten: wat zijn normaal gesproken de werktijden en hoeveel werk je gem. per week?

    Ik studeer namelijk aan de Open University en heb minstens 2 uur per dag voor studie nodig

    en vraag me dus af of ik de 2 dingen naar elkaar kan doen. En natuurlijk ook gelangrijk:

    Internetverbinding! Is dat meestal aanwezig?

    Alvast bedankt voor de reacties! (sleepingdictionary@hotmail.com)