Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Chinese reisleider/gids

  • Li

    Ik ben zelf reisleider/gids en zoek meer werk, wie weet waar ik een pagina kan vinden met informatie over touroperaters/gidsen en reisleiders.

    Mijn dank,

    Li

  • Marjolein Schuurmans

    Ben je nog op zoek? Ik heb van ons dochterbedrijf in China een aanvraag gekregen voor de begeleiding van een kleine groep Chinezen die mogelijk in juli naar Nederland komt. Indien geinteresseerd graag contact met me opnemen of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Marjolein Schuurmans.

  • Lu

    Beste mevrouw M. Schuurmans,

    Een segment waarin voor de medemensen/gasten altijd centraal heeft gestaan en ik veel waarde hecht aan het veiligheid van de medemensen/gasten, middels met name waakzaamheid, alert, professioneel, snel, correct handelen en goede service, gastvrijheid, klantvriendelijkheid en ook anticiperen richting after-sales.

    Mijn klanten oriëntatie richt zich derhalve ook op de behoeften en verwachtingen van medemensen, om dit te bereiken werk ik met gedrevenheid en ambitie in combinatie met alert, nauwkeurigheid om het gewenste resultaten en kwaliteiten niveau te bereiken.

    Ik wil graag iets kunnen bijdragen en ik weet zeker dat ik iets kan betekenen voor u en ik zal u absoluut niet teleurstellen.

    Ik ben leergierig, ben bereid te leren en eventueel benodigde interne/externe cursus te volgen.

    Ik ervaar het als zeer prettige om mensen van dienst te kunnen zijn.

    Ik beschouw mijzelf als een persoon die goed kan omgaan met medemensen.

    Mijn goede eigenschappen dat zijn: representatief, verantwoordelijkheid, zelfstandig, teamplayer, alert, contactuele, commerciële gericht.

    Mocht u nog vragen hebben dan zou ik graag in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

    In afwachting op uw postieve antwoordt, verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Lu

    06-12765336