Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hostess leeftijd

  • saskia

    Ik ben 36 jaar, en ik wil graag hostess werk gaan doen zijn er dames of heren ronde de zelfde leeftijd die mij info kunnen geven??? bedankt!!

  • Elise

    Je mag via mijn hotmail contact met mij opnemen dan kan ik jou veel over het hostess gebeuren vertellen…

  • EVH

    ja graag!!

  • EVH

    Elise mijn hotmail ehvanhasz@msn.com of e.hasz@chello.nl alvast bedankt

  • Hen

    Hoi ,

    Ik ben bijna 30 , over 3 jaar willen wij emigreren naar zuid spanje.En wil voor die tijd een opleiding volgen voor hostess,ben ik daarvoor te oud tegen die tijd,of is er toch een kans voor mij?

    Hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven?

    Dank ,

    Groet Henny

  • Nette

    Hi,

    ik zou graag een opleiding toerisme willen volgen, maar weet dus niet waar ik moet beginnen. Ben 33 jaar en heb geen vooropleidingsdiploma. Heb als laatste de mavo gedaan maar nooit afgemaakt. Heb 15 jaar als bedrijfsleidster gewerkt in de horeca. Wil nu eens wat anders gaan doen, iets wat me altijd heeft aangesproken maar er nooit wat aan gedaan. Door mijn leeftijd vind ik t dus een beetje eng om weer naar school te gaan.

    Hopelijk kunnen jullie me er doorheen helpen en adviseren.

    Alvast bedankt.