Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opdracht -> informatiebijeenkomst...hellup!

  • D.

    Hallo mensen,

    Voor Tui moet ik een opdracht thuis maken.

    Deze is als volgt : een presentatie houden over

    - introductie informatiebijeenkomst

    - algemene informatiebijeenkomst

    - afsluitng informatiebijeenkomst

    Ik had al naar tui gemaild, maar kreeg niet de informatie die ik vroeg… Ik nam aan dat dit gewoon 1 geheel was (vertellen over valuta, wat wel en niet mag, excursies, welkom heten van de gasten,,,enz. enz) en het dus ook maar 1 praatje was…

    maar blijkbaar dus niet? heeft iemand tips.. of kan iemand mij hiermee helpen…want k kom er niet helemaal uit..

    Liefs D.

  • Mira

    Het moet wel een geheel zijn, dus je begint met het welkom heten van je gasten, voorstellen, uitleg over je informatiebord wat in je hotel hangt, hoe je bereikbaar bent etc.

    Dan stukje over je bestemming, de bevolking, valuta, telefoneren, plaatsen op je bestemming, waar zijn de lokale markten? waar de winkelcentra, wat kan je er kopen. Leuke restaurantjes noemen, en uitgaansgelegenheden, bars en disco's.

    Dan vertellen over de excursies, hoe en op welke dagen.

    Bij de afsluiting vertel je nogmaals wanneer je bereikbaar bent, (bezoekuren in de hotels en telefnoisch)

    en hartelijk danken voor hun komst.