Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mensen die in het voorjaar 2011 beginnen bij TUI???

  • Mimi

    Hallo allemaal,

    Zijn er al mensen aangenomen bij TUI???

    Wat is jullie bestemming??

    Liefs!!!!

  • Dewi-Aloys

    Hoi mimi….

    Ja ik ben aangenomen,,

    heb gister een brief gekregen,, dat k 21 - 24 feb de cursus heb..

    Ik wist al eerder dat k was aangenomen en k ga naar de Algarve.. de precieze plaats weet k nog niet..

    en jij?

    xx

  • Mimi

    Oke wat leuk!!! Gefeliciteerd!

    Ik zit ook in de cursus van 21-24 feb!

    Ik ga naar Tenerife toe.

    Heb je al ervaring als hostess??

    Liefs

  • Dewi-Aloys

    Hoi..

    Nee ik ben op dit gebied een “rookie”..heb jij er al ervaring mee?

    haha…,,vind t super spannend..k snap alleen niks van die opdracht “afscheids praatje”

    moeten we dat naast die opdrachten ook thuis voorbereiden,,want wat zet je erin,, staat geen duidelijke inhoud bij..!?

    en hoe weet je dat je naar tenerife gaat..want k heb daar apart voor gebeld..het stond nergens in de mail ofso..

    ik weet alleen algarve..geen specifieke plaats..

    leuk! zie k je de 21e!

    liefs

  • Martje

    Hee Dewi-Aloys,

    hoe heb je 't voor elkaar gekregen om in de Algarve te mogen werken?

    Ik ben zelf echt helemaal weg van de Algarve, ga er 3 à 4x per jaar heen.

    Wat waren de eisen die ze stelde aan jou?

    Of de eisen over het algemeen.

    Ik ben nu nog 19 namelijk, in de zomer word ik 20. Maar alles is nu al vol voor de zomer van 2011.

    Maar ik wil me goed voorbereiden om in 2012 zeker weten aangenomen te worden.

    had je zelf gekozen voor Algarve, of hebben ze je dat toegewezen?

    Ben benieuwd!

    Veel plezier in ieder geval, en misschien dat we ons wel zien in de zomer!

    Groetjes,

    Martje

  • Dewi-Aloys

    Hoi Martje,

    Ik had als eerste keus eigenlijk Cyprus en als tweede keus had ik Portugal.

    We moesten tijdens de selectieronde een praatje houden over een bestemming naar keuze,,

    Ik koos de Algarve-Albufeira, omdat k daar zelf was geweest en dat een supervakantie was,,

    (dan heb je dat toch al beter in je hoofd),,en dat ging heel goed. En voor ik het wist was ik aangenomen.

    Inderdaad ,, wij hebben net de cursus gevolgd voor aankomende zomer, nooit verkeerd om nu al voor te bereiden voor volgende zomer!,,

    Weet wel zeker dat je dit wilt hae,, tis best pittig als je niet sterk in je schoenen staat en nog nooit eerder zolang van huis bent geweest..

    De eisen over het algemeen waren niet heel zwaar.. volgens mij (maar durf ik niet egt te zegge).. minstens mbo.. of …. diploma,, en

    representatief,, goed met mensen kunnen omgaan,, zelf kunnen oplossen,, (dus creatief wezen met oplossen) enzz,, van dat soort dingen

    Niet druk over maken,, je hebt nog even!

    haha…

    heel veel succes! en miss kom k je deze zomer nog wel tegen op bestemming!

    Liefs Dewi-Aloys

  • voetsol

    mimi ken ik jou volgens mijn wel kom jij orgineel uit almelo en heb je een vriendin die melanie heet,groetjes….