Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kennismakinsdag/selectiedag TUI 2011

  • A

    Hallo,

    Ik ben uitgenodigt voor de kennismakingsdag/selectiedag door TUI. Ik ben zeer enthousiast maar ik zou heel graag willen weten wat voor vragen zij stellen en of je een presentatie moet geven? Ik heb de kennismakingsdag op 5 januari 2011, en zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan vertellen wat mij te wachten staat.

    Alvast mijn dank!

    Groetjes A

  • dewi-aloys

    Hoi A.

    Ik heb de selectie van tui de 19e,

    Als het goed is staat er in de mail wat je moet doen,, je moet een bestemming naar keuze toelichten en een excursie aanprizen/verkopen..

    Je kan ook ‘standplaats hostess’ googlen en daar zie je op verschillende forums staan hoe en wat,,

    Als je de selectie hebt gehad,, wil je dan laten weten of je door bent,,en wat je precies moest doen,, talen vragen enz?

    groetjes D

  • marieke

    hahahaha tjee zeg ik ben vanmiddag geweest ……wat een organisatie zeg ……flut salaris 630 euro bruto en daar moet je in nederland nog belasting over afdragen…..!!!….als ik dit van tevoren had geweten had ik mijn trip van 200km bespaard…..!!!! Succes aan diegene die gaan…….en wat betreft de vragen en het gesprek…….daarover kan en mag ik niets zeggen……..!!

  • Sanne

    Ja 630 euro bruto per maand, en op de bestemming nog je commissie erbij optellen. Dus als je goed kan verkopen kan je zo op een 1000 euro per maand zitten incl je bruto salaris van 630 euro.

    En wat draag je af? Je verzekeringen worden betaald, krijgt een auto of scooter, en je app/htl wordt betaald.

  • marieke

    Jajaj…….Sanne jij denkt dus voor 1000euro te kunnen verkopen……eerst zien en dan pas geloven …..en dat is ook een bruto bedrag,,!! en wat betreft een scooter of auto ….heb ik niet gehoord in het verhaal hoor ….en staat ook niet op papier……En inderdaad je appartement wordt betaald ……met meedere in een appartement soms met 4 dames …….dus geen eigen studio of zo….Maar ik hoor je wel na afloop ….Ik wens de dames die gaan in ieder geval heel veel succes….bij de grootste organisatie die het minste betaald……!!

  • Lau

    Hoi Marike,

    Hebben ze bij Tui daadwerkelijk tegen jou gezegd dat je vaak een appartement met meerdere dames moet delen? Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige mensen bij tui een studio voor hunzelf hadden.

    En heb je ook bij andere organisaties gesolliciteerd die meer betalen en zo ja, welke organisaties waren dat en hoeveel krijg je daar betaald?

    alvast bedankt voor je reactie!

    Gr. Lau

  • hostessje

    Hallo iedereen!

    Al een paar jaar werk ik als hostess.

    Het salaris lijkt heel weinig, maar vergeet niet dat je een huis, auto, benzine en telefoon krijgt.

    Restaurant- en bareigenaren zijn erg blij met je komst en bieden je vaak een hele goede korting of zelfs gratis eten en/of drinken aan.

    Ik heb in ieder geval nog nooit zoveel kunnen sparen als nu…..

    En ik had echt een lekker salaris in NL voordat ik met dit werk begon!

    Groetjes

  • Sha

    Hallo,

    Ik heb 17 januari mijn selectie, en nu staat er in de mail dat je een presentatie moet houden.

    Moet dit gewoon een algemene presentatie zijn of een welkomstbijeenkomst?

    Ik hoop graag iets te horen van iemand!

    Groetjes Sha

  • A

    Hoi dewi-aloys,

    Ik ben afgelopen week niet kunnen gaan omdat ik erg ziek was. Ben nu herstellende dus heb nu de selectie ook op de 19e! ;-)

    In me eerste mail had ik helemaal niks ontvangen over excursies dat was gewoon alleen kennismaken. Nu staat er voor 19 januari dat je tijdens de 2e selectieronde een vakantiebestemming naar keuze moet toelichten en idd een excursie aanprijzen/verkopen. Had dat toevallig al op een forum gelezen. Hoelaat heb jij het gesprek?

    Groetjes,

    A

  • A

    Hoi Marieke,

    Ik had van een vriend van mij gehoord dat je 800 euro kreeg bij TUI! Plus app. word betaald, je krijgt een auto en je verzekering word betaald.

    Hebben zij daadwerkelijk verteld dat je 630 euro krijgt? Dat is idd wel weinig want sunweb geeft al 800 euro en dat is een veel kleinere reisorganisatie dan TUI!

    Ik hoor graag van je.

    Groetjes,

    A