Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Standplaatshostess Sunweb/Jiba 2010, selectiedag

  • Liset

    Hallo allemaal!

    Ik heb gisteren een sollicitatieformulier gestuurd naar Sunweb en ik kreeg een mail dat ik binnen 3 dagen gebeld word. Nu vroeg ik me af of er toevallig mensen zijn die al gebeld zijn en de datum van de volgende selectiedag weten. Ik wil ervoor namelijk nog een paar weekjes op reis!

    En, mensen die al geweest zijn, mag je ook je voorkeur opgeven voor welke organisatie je wilt werken?

    Ik hoop dat iemand reageert!

    Groetjes,

    Liset

  • Liset

    Ik ben inmiddels gebeld en ik mag 19 januari naar de selectiedag komen, dus als er nog meer mensen zijn die op deze datum mogen komen.. laat je horen! ;)

  • lisanne

    Hoi liset,

    Spannend! Leuk!

    Ik ben zelf op de selectiedag geweest en aangenomen gelukkig. De selectieweken zijn van 14 tm 18 maart en van 18 tm 22 maart als ik het goed heb. In welke selectieweek je komt hangt af van het merk waarvoor je aan de slag gaat.

    Je mag een voorkeur opgeven maar dit is geen garantie dat je daar naartoe gaat (was het maar wel een garantie, haha)

    Laat je weten of je aan word genomen?

    Xx lisanne

  • Liset

    Hoi Lisanne!

    Welke voorkeuren heb je opgegeven? En weet je al voor hoelang je gaat!? Ik wil namelijk het liefst iets van 3 maanden.. maar weet niet of dat kan.

    Ik zal laten weten of ik word aangenomen. Nog een weekje!

    Groetjes.

  • lisanne

    Hoi Liset,

    Ik heb als voorkeur Bodrum, Turkije..

    Ik ga vanaf april tm oktober, de exacte data horen we nog!

    Of het 3 maanden kan weet ik eigenlijk niet, denk dat je dat even moet vragen.

    Wel spannend he!

    Welke bestemming en excursie moet je presenteren?

    Xx

  • Liset

    Hi Lisanne,

    Wel spannend ja! Ik heb Sunny Beach (Bulgarije) als bestemming en de excursie is clubnight. Welke had jij? En hoe heb je het aangepakt?

    Liefs

  • lisanne

    Hoi hoi,

    Ik had Zakynthos en excursie boottocht naar schildpadden.

    Ik heb de info over zakynthos kort en bondig gehouden, alleen het belangrijke maar niet saai zeg maar, geen opsomming gemaakt.

    De excursie heb ik wat info over gegeven, de route uitgelegd en ja.. ben blijven lachen haha!

    Was wel poepie nerveus maar zijn we allemaal denk ik..

    Wel leuke bestemming heb je!

    Wat was jouw voorkeur?

    X

  • Liset

    Ik heb als voorkeur Portugal, Kroatie en Griekenland. Maarja, eerst maar even afwachten hoe het dinsdag gaat!!

  • Gwendy

    En? Hebben we er weer een aantal nieuwe collega's bij? Hoe ging het?

  • kim

    heeft iemand nog voor mij de presentatie ?

    ik heb 27 januari selectie dag en zou graag een voorbeeldje willen hebben als dat mogelijk is …

    groetjes