Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tui Selectiedag 7 Jan.

  • L

    Hoi Hoi … Wie gaan er allemaal naar de selectie dag op 7 januari in Amsterdam. Of heeft er iemand ervaring met de selecties van tui.. Advies/Tips Ik hoor het graag en laar o9ok even weten of je bent uitgenodigd

    Groetjes Linda

  • sjoukje

    Hey Linda,

    Ja, ik ben ook uigenodigd, maar op 6 Januari 2010. Ik heb ook al wat ervaring opgedaan de afgelopen 3 jaar als hostess, maar miet bij TUI, dus het word allemaal heel spannend.

    Zeg heb jij al ervaring als hostess?

    Groetjes sjoukje

  • k

    hey hebben jullie al gehoord of jullie zijn aangenomen ..!!!!!!!

    Groetjesss..

  • sjoukje

    hey,

    Ja, heb bericht gehad en helaas niet aangenomen…. en jij nog geluk gehad?

    groetjesss

  • k

    @ sjoukje Ow wat jammer acha ja bij tui niet bij de ander wel he . ja ik ben wel aangenomen en heb over 2 weken de training ik heb gister een stapel papierwerk ontvangen die je moet leren en je word er op getoets bah bah .

    Groetjes k

  • P

    Hai K,

    Ik ben ook uitgenodigt door TUI als hostess voor het jaar 2011, ik las dat jij afgelopen januari was aangenomen.

    Kan jij mij wat meer vertellen over kennismakingsdag/selectiedag? Wat voor vragen ze je stellen? Ik las ook dat je een stapel papierwerk had ontvangen om te leren waar je op werd getoetst. Ik zou het zeer op prijs stellen als ik wat info van je zou kunnen krijgen.

    Alvast bedankt!

    Groet,

    P

  • Dewi-Aloys

    hoi K.

    Ik ben ook aangenomen bij tui. 21-24 feb cursus..

    Snap alleen niet wat we met dat afscheidspraatje moeten doen,,

    thuis voorbereiden? staat niet bij wat er inhoudelijk in moet staan…

    Liefs

  • Cem

    Hallo Beste mensen,

    Heb 24feb een sollicitatie/selectiedag voor de functie van reisleider bij TUI. Zijn er nog meer mensen en hoe verloopt deze dag bij TUI.

    GR CEM

  • Tidoo

    Hee!

    Ik heb ook morgen de solicitatie bij TUI voor reisleider.! ben benieuwd

    Gr Tidoo

  • Lisama

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen wat je kan verwachten op deze selectiedag?

    Krijg je alleen vragen? Of zit er nu ook al meer bij.

    Groetjes Lisa