Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reisleidster/hostess

  • sylvia

    Ik wil zo graag als reisleidster of hostess werken in een bus of op een bestemming in het buitenland. Ik ben heel goed met kinderen en oudere mensen, en dit werk heeft me altijd al aangetrokken. Mijn kinderen zelf zijn al groot, en ik wil dit echt heel graag, omdat ik weet dat ik het goed kan en ook een goed iemand ervoor ben. Maar ik weet niet waar te zoeken of zo…..

  • Ingrid Leferink

    Dag Sylvia,

    Zojuist heb ik je bericht gelezen en als tip kan ik je geven ,volg de IVOR cursus.

    Dit is een korte studie(ong twee wkn) om je voor te bereiden op je baan als reisleidster/hostess tevens helpen ze je bij de sollicitatieprocedure.

    Zelf heb ik deze IVOR cursus gevolgd vorig jaar (okt 2007) en vrijwel direct daarna aangenomen bij een touroperator ,waarvoor ik nu al 8 mnd als hostess op Cyprus werk.

    groeten Ingrid

  • Iris

    Hallo Ingrid,

    ik ben aan het overwegen om voorjaar 2010 naar cyprus te verhuizen en was benieuwd of jij er nog zit? Een baan als reisleidster of hostess lijkt me ook helemaal geweldig om te doen.. misschien heb je wat tips voor me voor het vinden van leuk werk daar?

    alvast bedankt voor de moeite.

    Iris

  • Wendy

    Ook ik overweeg om als reisleidster / hostess aan de slag te willen. De IVOR cursus zal ik ook eens opzoeken.

    Mijn vraag is meer van praktische aard; Hou je tijdens je werk in het buitenland je huis in Nerderland aan?

    En hoe werkt het met verblijf ( onderdak ) op plaats van bestemming?

    Groetjes!