Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hostess op een schip

  • cato

    Hallo,

    Ik heb ooit gewerkt als hostess op een rijnschip. Zijn er mensen die ervaring hebben op een cruise, of ervaring als standplaatshost?

  • San

    Ik ben standplaatshostess geweest op Mallorca. Wiezo ;-)?cato schreef:

  • cato

    Hoe lang heb je dat gedaan, en wat zijn je ervaringen?

    Leuk als je er iets over wilt vertellen :-)

  • San

    Ik heb zeven maanden op Mallorca gezeten. Ik heb de tijd van mijn leven gehad, en nu nog spijt dat ik ben gestopt! Nu ga ik weer net zoiets doen, ik word stewardess!!! Was na twee jaar kantoor weer toe aan avontuur en (laten we eerlijk zijn) het salaris als hostess is niet echt super . Maar als je zorgt dat je niet hoger gewend raakt, is het heel goed te doen, zeker als je huisvesting en auto betaald wordt!

    Daarnaast krijg je vaak bij restaurants en bars korting en kun je in hotels eten. Dit ligt natuurlijk aan de organisatie, hotels en bestemming. Euhm, wat wil je nog meer weten? Misschien kan ik morgen nog even tijd vrij maken om een verhaaltje te schrijven, ga nu slapen!

    Groetjes Sanne

  • Rianne

    Hey Sanne,

    Hartstikke gaaf zeg dat je hostess geweest bent, ik heb ook gesoliciteerd als hostes en heb een baan gekregen :D kun je me misschien wat meer vertellen over wat het werk inhoudt ik weet al wat maar natuurlijk niet alles… bij voorbaat dank groetjes Rianne